1 h 48 min kvar !

ja, då smäller det !
jag skulle kunna skriva hur mycket som helst
om det hära året !

det va seriöst bäst !
jag har träffat å lärt känna så många underbara
människor . oh jag har så många minnen med
varenda en utav dom !

sommarlovet med mina 15åringar,
leijon söderberg & norman, det är nåt jag aldrig glömmer !
ni är dom bästa som finns, å jag är så glad att jag
lärt känna er !

det är sjukt hur mkt man gjort under året,
min dröm gick i uppfyllelse !
22 november , ja då köpte jag min egna cross.

allt jag gjort, allt som hänt - det är såååå mycket !
ni vet många av er redan vad jag har gjort under året
oh så, för ni har ju själva vart med.

18 augusti , den bästa dagen!
jag började på brits, under höstterminen nu har jag lärt känna
såååååå mycket folk som är sjukt bra !
jag är glad att jag valde brits, i stället för bjurs .

jag vill att 2010 ska bli lika bra, fast kanske bättre !
nu pallar jag nt skriva mer :D

pusssssssssssssssssssssssssssssss


Kommentarer
Postat av: siri

sv; jaa, avundsjuk! vilken lyckost hon är men vi komemr verkligen sakna henne, myycket<3

puss,saknar dig med felicia!

2010-01-01 @ 12:45:18
URL: http://sirianna.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

fin blogg du har :)

2010-01-01 @ 16:14:06
URL: http://tji.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-01-05 @ 19:40:04
Postat av: kallekanin

kyckling i röven

2010-01-05 @ 19:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0