1 vecka kvar !

ja, rubriken säger väl allt?
bara 7 dagar kvar, sen är de julafton!
helt otroligt va fort detta år har gått.


skolan va toppen, lollo va sjuk men vi
andra hade rätt skapligt ändå. fast tomt
utan henne ..
aja,
efter skolan va jag kvar i typ en timme.
spelade pingis med natalia, sabrina oh maya.
haha, kungen !
riktigt kul va de .

sen gick jag hem till moster,
hon fyllde år i måndags oh rebecka, min kusin,
fyller idag :) så grattis gumman !
å grattis i efterskott mosterrr , ♥

fikade oh så, sen åkte hem.
nu sitter jag här, oh ska nog titta på lite glasögon ;)
ni får ju fortfarande komma med förslag, för jag har
verkligen ingen aning om vilka jag vill ha !?
ungefär sånna som mamma har, men vafan de finns
ju miljoooooooner olika !

vi får se,
pusss



btw, nån timme i skolan imåen . sen JULLOV !
sjukt skönt, fast ändå nt ..

GÅR NT ATT LÄGGA UPP BILDEER !
faen, blir galen ;o


Kommentarer
Postat av: VIKTORIA HAUGEN

svar; okej, fast de kanske inte blir nån av dom för jag har gjort en till hihi så vi får se :D

2009-12-17 @ 20:44:37
URL: http://haugenviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0