da'n före doppareda'n

det blev en superduper dag i backen !
va nervös innan vi åkte dit, haha för hade
ju inte åkt på hur länge som helst .
men när vi väl hade åkt några gånger så
märkte jag att de va sjuuuukt kul !

hahah, lise va smart å stoppa hela liften :D
å vi va fan coola, som "hoppa" ... hehhehe !
va där i nåra timmar, sen kom mamma å
hämtade mig.
vi drog upp till icamaxi, haha jävla klantarsel
hon är :ppp

hon rev ner nåra kartonger med ägg över
hela golvet, jäklar va jag garvade !
hahah, de va hur kul som helst ;''D
va där i typ två timmar -.-' , segmamma.se

sen åkte vi till butiken, oh va där i nästan en
timma . sen åkte vi hem !

http://ai-racing.se/
alla tar en titt där tkr jag :)

nu har jag städat lite i mitt rum oh bytt sängkläder,
skönt med julafton imorgon !
men har faktiskt inte haft någon julstämning alls
den här vintern :o någon mer som håller med !?

aja, nu ska jag kolla vidare :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0