great day

skolan va kul :)
speciellt med haugenälskling.

efter drog man ner te stan,
patrik cykla jag satt bakom,
chrille cykla chrille satt bakom,
oh ngn erik gick bredvid.
trevligt !

ridning va de idag också,
trodde de va hästbyte ;)
men de va hoppning, så hade samma
som dom 4 senaste gångerna .

så jag hade mikado, min bebis !
trodde de skulle gå åt skogen,
men de gick sjukt bra ! är så nöjd :)

nu sitter jag här å tittar på desperata hemmafruar .
ska snart hoppa i säng, imåen blir de först skola
sen patrik (:

puss oh kram




jag oh mikado för över ett år sedan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bäst israelsson <3<3<3

2009-12-09 @ 16:48:16
Postat av: -viktoria haugen

du är bäst israelsson <3<3<3

2009-12-09 @ 16:48:37
URL: http://haugenviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0