imåen, då jävlar ;)



halv nio imåen bitti hämtar lise oh hennes far mig här hemma.
då åker vi nog hem till lise först, sen till källviken .
slalom igen då, haha å första gången jag ska åka där!
har bara åkt i bjurs innan, hehe men aja. få se hur de går ;)

tror nt kameran blir med, orkar nt ha med den ifall man ramlar
oh har sig ute där i backen ;'D

nu sitter jag här å dunkar musik, saknar min patrik grymt
mycket just nu :'''''( ngn dag efter jul får vi träffas igen!
sjukt va tiden kmr gå segt !
men men , bara å bita ihop!
patrik min älskling, du är bättre än bäst oh allt man nånsin
önskar sig . jagälskardig ! ♥

higher - erik grönwall
africa - karl wolf
up - amy diamond
the show - lenka
my humps - black eyed peace
favorit låtarna just nu, hehe .

puss hej alla underbara som läser, bloggar mer imåen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0