ingen snö på backen ..

vad är det här för väder ?
förra veckan va de typ 10 minusgrader,
oh snö på backen !
men nån dag efter vände allt, oh all snö
sköljdes bort av regnet !?
skitväder !
snö ska de va, slalom juuuu !
-------------------------------------------------------------

skolan va helt okej idag :)
på idrotten höll jag fan nästan på oh svimma.
hade förjävligt ont i ryggen, men jag har nå problem
med den för jag har alltid ont i den, så jag tänkte ju nt
på de direkt ?
men sen kände jag att jag fick svårt att andas, oh blev
lite yr .
så jag la mig å försökte andas, men de gick nt !
så jag tog min astma medicin, lite bättre blev jag av den.
men jag känner fortfarande att det nt är helt 100 än ..
får väl hoppas att allt blir bra med de :)

hade so prov idag, jag har inte en aning hur de gick !
hoppas på de bästa, men alltid har man väl ngt som lärarna
nt förstår sig på vad man har skrivit - höhöhö ..

fick reda på att vi har tyskaprov på torsdag också,
å de kommer ju gå såååå bra ... -.-' , aja, lite kan man ju iaf ;)

nu ska jag in på facebook oh mata mina fiskar (h) ehhhhhh ,. (;
aja, bloggar kanske mer ikväll .

puss oh kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0