julklapparna

ja, nu tänker jag renskriva allt jag fick i julklapp.
kanske lite efter, men men .

btw, de går fortfarande nt att ladda upp bilder . förlåt,
men de är nt mitt fel. eller ? haha , shit the same :)

av morfar :
200kr

mamma oh pappa :
200kr presentkort H&M
200kr presentkort GinaTricot
parfym , VIPlife by ESPRIT exclusive edition + shimmering shower gel
röd tunika/klänning , GinaTricot
svarta strumpbyxor , Lindex
svart bh + trosa med guldiga hellokitty mönster, H&M
vågtång, en sån där röd från OBH Nordica
volym mascara , maxfactor - JAG ÄLSKAR DEN !
hellokitty pyjamas , H&M
sen va de säkert nå mer .

storebror oh sara :
naomi campbell parfym, body lotion oh shower gel
luktar riktigt gott !

farmor oh farfar :
500kr
halsduk , GinaTricot - ååh, vilken mysig !
ett halsband med ett F på

är rätt nöjd, men visst hade man velat haft navelpiercing ..
som alla andra har, men nt jag ?!

aja, haha bilder kommer kanske sen.

Kommentarer
Postat av: Carolin Rosman

Fick också den parfymen :) håller med den luktar aaas gott :)

2009-12-29 @ 11:32:05
URL: http://fotografrosman.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0