kvällen hemma hos farmor oh farfar :

åkte dit runt halv sex,
då blev det äta julbord.
sen gröt, å sen chokladpudding
oh sen ost & kex.

det va riktigt gott allt i hop,
men kanske lite mycke mat.
haha, kände mig rätt mätt efter det.

kom hem tio i nio, då gick jag upp
på mitt rum. satte igång en av filmerna
vi hyrde igår :
män som hatar kvinnor

har precis pausat den, den är faktiskt
riktigt bra! måste se dom andra filmerna
sen också.
någon som har " flickan som lekte med elden " ?
om : skulle jag då kunna få låna den kanske ?! ;*

hihih, behövs ju inte. men vore jäkligt kul.
aja, nu ska jag titta lite snabbt när det går buss
in till stan imåen oh sedan in på fb oh kika :)

puss på alla glada,
go'natttttttttt


Kommentarer
Postat av: Anonym

mer bilder !

2009-12-20 @ 23:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0