sämst dag, nästan iaf

skolan va väl hmm ... rätt bra vissa stunder,
men efter .. jadu !

allt har ett slut, oh inget varar förevigt .
känner mig rätt lättad, men hoppas du förstår
varför jag nt pallade mer ..
alltid kommer du finnas här i mitt hjärta,
men du kmr nt ha en lika stor plats som du hade .
(L)


---------------------------------------------------------------------

efter skolan va jag med adam, riktigt skönt att vara med ngn
som verkligen förstår !
vi gjorde väl nt så mkt mer än å titta på tv, oh springa fram oh tillbaka
i källarn , han va duktig oh tvätta sina kläder ;)
drog till optikern där mamma va, sen åkte man upp till ica maxi med henne.
va nå stamkundskväll där idag, så de va as mkt folk, å man fick smaka allt
från himmel till jord , höhö !
gick ut efter en stund, till patrik oh samuel, riktigt trevligt :)

åkte hem, åt lite lite mat, nu ligger jag här i sängen oh ska snart ner oh
göra mig klar, sen blir det tv.
imåen är det äntligen fredag !

men det blir nt en vanlig dag, tema dag i skolan, så fem i tolv (?!) ska vi vara
nere på stora torget med typ alla faluns högstadie skolor oh lyssna på nå grej.
temat är rasism tror jag ?

efter blir det patrik, :)

aja, pusspuss

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0