toppen dag

ja, allt kan ju vända nt sant ? ;)
hah, gårdagen va skit oh dagen efter va toppen!


haha, majas ramling imorse startade fan allt de
roliga , så sjukt jävla fint de va ! hahahaha, elller nt (:

de va ju som sagt temadag idag, tittade på film först .
skruva den som beckham .
sen drog vi ner på stan,
5 i 12 vareh idag.
haha fattade nada, men träffade malinbäbi ='dd
riktigt trevligt !
knökfullt på bussen dit oh tillbaka .
men men, haha palla gå i kylan ? (;

slutade vid två, då drog jag till hemköp . där patrik typ
väntade på mig :) åkte hem till han, va där .
christian oh samuel kom,
hade sjukt kul, iaf jag ;*
åkte med patrik oh samuel i epan upp till butiken vid sju .
skulle hem ,
oh nu ligger jag här oh tittar på idol :)

vart är man om en vecka då ? ='DDDDDD 
jo, STOCKHOLM FÖR I HELVETE !
idolfinalen jaaaa0, hihihih !
ska bli riktigt najs, hoppas då de iaf :)

aja,
tack för en toppen dag alla ni som delade den med mig !

pussss oh kraaam

/ F

Kommentarer
Postat av: - viktoria haugen

jag är lite smått avundsjuk på dej som ska te finalen jaaaaaaaa.... <3

2009-12-04 @ 20:54:55
URL: http://haugenviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0