min corinne ;*

en sjukt bra dag ,
förutom att de känns som om jag
är på väg å bli sjukling :/
aja , 

skolan va toppen ! 
fick träffa min prins igen ;*

men efter skolan va ännu bättre , 
åkte hem direkt efter . 

eller nt hem, utan hem till corinne i gbo ;* 
har fan nt träffat henne sen skolavslutningen ;o
jag kände nu hur jävla mycke jag har saknat henne,
fanns så enormt mycket att snacka om, 
oh vi förstår verkligen varandra . 
vi måste fan va oftare , 
vi bor sjukt nära men är typ aldrig nu ju :/ 

aja, 
de va toppen med henne iaf ! (LL' 

nu ska jag nog plugga lite inför no provet imåen ..
hihih, få se hur de går :)

fick föresten tillbaka tyska provet idag,
nt många fel alls =D så nöjd, även fast jag hatar tyska !

nu orkar jag nt skriva mer,
bloggar maybe mer sen .

pusss på alla som läser ;* 

/ F  


fan va jag saknar gboskolan, stunderna med corinne (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0