brunetter va de här

dagen blev faktiskt färgglatt ,
svart & röd .. verkligen ..

haha, nädå :)
nu sitter jag här med julia .
vi har färgat håret på varandra idag,

haha, vi trodde först att julias hår blev svart xd
men nä, de blev typ mörkbrunt . riktigt najs !

å mitt trodde vi blev rött, haha
fast de blev typ brunrött (;
men jag tkr jag passa i de.

de är typ fjärde gången vi färgar håret
sen i somras (;

men men.


jag vet att vi är kung (;


resultatet av mitt (:

nu vettefan va vi ska göra (;
satt nyss & titta på emil & oskars film.
så jävla bäst, haha !


Kommentarer
Postat av: viktoria

det blev riktigt fint :)

2009-10-30 @ 21:46:09
URL: http://haugenviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0