help me pleace ?

det här är en fråga som alltid ploppar upp i mitt huvud .
& jag vet verkligen inte vad jag ska säga ..

under sommaren har ju jag åkt runt överallt på en massa
crossbanor med familjen & träffat så enormt underbara människor.
å för varje gång jag såg på alla som åkte,
ville ju jag också vara en av dom ..
men problemet är ju hästarna !

under sommaren är det ju ingen ridning någonting & jag har ju ingen
egen häst precis ..
intresset försvann lite då oh då, men inte så mycke !
& de värsta är att jag har förlorat så enormt många bebisar i år !
de är sjukt, :/

jag vet att jag kommer ångra mig om jag väljer cross ist,
fast ändå inte ..

jag har sagt till mamma & pappa att jag vill prova köra cross,
men jag kan ju lixom int göra de på vintern ?

så därför håller jag mig till hästarna nu under vintern,
& provar att köra cross till våren/sommaren.

snälla hjälp mig !

cross eller hästar ?




snart försvinner hon , den bästa .. :'/
my love , mabel <3

Kommentarer
Postat av: viktoria

jag tycker ju hästar, men gör vad som känns helt rätt gumman ;)

2009-10-27 @ 19:05:42
URL: http://haugenviktoria.blogg.se/
Postat av: Eric Hellgren

Ta cross de är nogg störst inträsse i din släkt och allt för de är ju ganska dyrt att köpa en egen häst men de är ju ganska dyrt med cross oxå men de blir ju kul om en tjej börjar oxå :)

2009-10-27 @ 19:33:16
Postat av: Sara Boberg

Eftersom du känner som du gör om ridningen så tror inte jag att du kommer hålla på med det så länge till i vilket fall som helst. Cross är ju en häftig sport och det är ju för jävla tufft med tjejer som håller på med cross! Dessutom så håller ju lillebror din på med det så din familj är ju redan insatt i den sporten. Så jag röstar på Cross! Du kommer lätt vara den ballaste tjejen på banan och min personliga favorit crossåkare! ;) Prova på till att börja med och känner du att det är lika kul och spännande som du trodde så fortsätt! :D You Rock, Girl! <3



ps. Kim röstar också på Cross. Han tycker ocskå att det skullle vara fränt om du åkte cross :) ds.

2009-10-27 @ 20:10:24
Postat av: leijon

ja tkr cross :D fatt va najs :D

2009-10-29 @ 11:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0