mabel, suprise & jossan <3

underbar eftermiddag i de lilla stallet ute i skogen.
borstning & en liten promenix
bilder kommer här .


snart börjar snön falla 


bebis ville inte vara med på bild


men de ville älskling,


du har inte långt kvar nu,
för varje gång jag tänker på de vill jag inte tro att de är sant .
trodde de skulle bli du & jag ,
två underbara ridturer blev det bara..
men jag är glad över att det blev någon över huvudtaget.

du fick ett underbart litet föl,
& jag hoppas hon blir lika underbar som du gmn.
det är inte slut än,
så jag vill ta vara på den tid jag har kvar med dig.

inget kommer bli sig likt,
men jag får iaf tänka på att du får det bättre där uppe ..
bland alla andra änglahästar.
inte för att jag tror du lider så jätte mycket,
men iaf ..

men som sagt,
lite tid har du kvar.

mabel,
- jag älskar dig !
& det lovar jag att jag alltid kommer göra.

you're simply the best <3

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0