ååååh, vad sur man kan bli !

har haft en riktigt trevlig dag med
adam, malin och anton :)
vi tittade på film,
lagade mat, åt den, sen satt vi och tittade
på cross vm via datorn. anton åkte hem halv fyra,
och dom andra för en liten stund sen.

fick ett sms från julia förut idag,
hon ville ha tillbaka hennes telefon som jag lånat
för hon skulle sälja den tror jag. så jag har alldeles
precis lämnat tillbaka den, och då skulle jag ta min
gamla cepe telefon, sony ericsson G502, och det
gick ju såååå bra .. eller inte -.- det första den gör
är att stänga av sig och hålla på å vibrera å skit.

HELVETE MED DEN TELEFONEN !
så nu kan jag inte nås via telefon för än jag har
köpt en ny ,, ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0