exakt 5 månader tills jag fyller år

har precis kommit hem från borlänge.
usch och fy på det alltså :'o
fick sitta och vänta på våran tur i öööver
1 timme ungefär. sen tog vi korten och fixade
allt och drog sedan till max för att äta.
- tjockis mat för andra gången idag ;o

eftersom jag åt lunch på varpan idag
med emelie och linnea :-)
vi beställde en familjepizza, haha usch
vad stor den var :o som bordet ungefär.

vi åt en varsin bit bara (a)
för er som ville veta alltså.


men iaf, nu sitter jag här på golvet.
ska snart se på tv.

lycko viktoria som dragit till cypern nu, :'(
fast jag ska inte säga nåt, för dit drar jag den 14 maj !!
- det kommer bli greaaaaaaaaaaaaaaaaat ♥

aja, vi hörs imorgon tror jag.
har ridning efter skolan så vet inte om jag hinner skriva något,
men annars hörs vi förmodligen på onsdag.
pussshejss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0