framme

jag tog med mig datorn hit till crossbanan.
resan hit gick bättre än väntat faktiskt,
och nu sitter jag här i crossbussen efter
en god middag i klubbhuset.

det är riktigt kallt här inne, men jag tror
att pappa satte igång värmen alldeles nyss :-)

jag har tråkigt, så ni får adda msn och vara
sociala om ni vill [email protected].

innan vi åkte hit köpte jag en ny mascara
på ica maxi. 


dom flesta säger att den är bra, så jag ska prova den :)
129 kr kostade den.

tror att jag ska spela kort med ludde och några till snart,
bara dom smsar mig ;-)

hihi, men vi hörs imorgon, PUSS på er alla underbara läsare !


en aaaaas het bild, eller inte. hihiihi

Kommentarer
Postat av: alice

sv; åh tack vad glad jag blir! detsamma bruden! :-D

fin blogg.

kram

2010-04-23 @ 22:14:50
URL: http://aalicelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0