HEJ KOM OCH HJÄLP MIG

svar till anonym; men hörru, varför inte bara säga ditt namn ?
inget fel med det liksom ;-)

---------------------------------------------------------------------------------

jag har ont i heeeela kroppen, efter skoldagen.
det började med att alex kom och pickade sönder min mage typ,
sen slog han mig och bara jävlades, haha, den ungen ska ha spö ;-)

sen ett tag efter gick jag till 2ans korridor, där va lollo, maya,
sara, vikki och massa mer. då hoppade jag upp på vikkis rygg,
haha, barnsliga vi är (a) men iaf, sen kom maya och drog i oss
på nåt jävla vis, så vi ramlade, vikki och jag fick cepe ont medan
dom andra garvade. och på idrotten åkte jag ner i golvet igen,
alltså andra gången min rygg gick av för idag. TACK MAYA OCH LOLLO !

jaja, åkte hem tidigare idag för att mitt huve explodera.
och just nu pratar jag i telefon ;-)

hörs sen ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo skulle vilja göra det men är 93a och tycker det känns lite peddovarning på det..:S

2010-04-21 @ 20:17:44
Postat av: Anonym

kbry

2010-04-21 @ 21:59:50
Postat av: viktoria

vi ska ge igen på dom :D

2010-04-22 @ 21:06:36
URL: http://haugenandsonehag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0