home again

kom nyss hem efter en kväll, natt
och dag hemma hos några av mina
underbara kusiner.

jag har verkligen haft det riktigt
bra, och skrattat grymt mycket.


igår kväll hände inte så himla mycket
mer än att titta på film. somnade
efter två tror jag och idag vaknade,
iaf jag, kvart i 11.

vi cyklade upp till macken och köpte
glass, sen hem till dom igen och spelade
kort, sen bara chilla.

just nu sitter jag och tittar på hästhoppning,
dom hoppar hinder som är ungefär lika höga
som lilla mig ;) haha, skriver mer senare.

pusshejss

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du lägga upp smink videon nu ? :)

2010-04-18 @ 17:27:07
Postat av: lollo

världscupen? :)

2010-04-18 @ 22:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0