nu har han cyklat hem igen

han cyklade just hem, efter någon timme hos mig :)
vi lyssnade på musik, sjöng, han spelade lite gitarr,
sen spelade vi kort och snackade om gamla minnen.
- jag saknar verkligen min gamla klass !

fast jag har en ännu bättre klass nu,
7Bäst , helt klart !

det var en väldigt seg skoldag,
orkade typ inte göra någonting.
tur att det är fredag imorgon iaf, och imorgon kväll åker
jag och mamma till årsunda där min pappa och lillebror är
nu. hampus ska på crossläger, så .. :)

pappa sa att jag kanske kunde köra lite på lördag också,
så vi kommer hem på lördag kväll tror jag.

nu orkar jag inte skriva mer här,
vi hörs kanske ikväll ;)
pusshejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0