ny tröja



mamma köpte en ny tröja till mig i fredags,
har inte hunnit visat den men här är den iaf :)
vet inte hur mycket den kostade, men faktiskt inte
så farligt. fick 2 par nya skor också, vanliga sneakers och dom
flesta vet nog vad jag menar, ;) sånna från stadium för 149 kr :)
det blev ett par svarta och ett par vita.

nu ska jag fortsätta fixa bilderna som jag och corinne tog
idag när vi var ute på en promenad med min bäbis.
det blev typ 300 bilder, hihi, men jag fick vara en liten modell,
höhö, men aja, vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: MALLAN

men awwww:) blir så glad av att höra sånt!



hihh tack (a) ja, han är verkligen mitt

allt, hoppas att det håller riktigt länge =)

och att du hittar en fin pojk!

adda min msn så kan vi snacka mer någongång

[email protected]!



puss!

2010-04-19 @ 20:16:11
URL: http://ausen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0