skriver lite snabbt

okej, det började redan i fredags. hampus sa att han inte mådde så bra, men han gick och la sig och nästa morgon var det lite bättre. ända tills vi satt på bussen ner till sthlm, då mådde han illa osv .. vi stannade vid gävle bro för att fika, då spydde han. sen blev han piggare, men vi vågade inte sätta honom på bussen igen. så jag fick välja vem av mamma o pappa jag ville ha med mig, då valde jag mamma, fast jag tyckte synd om pappa. men iaf, vi åkte ner, osv. det va väl trevligt. klockan 23 skulle vi gå till fan cluben på våning 8 för att se nordman, men när vi satt där började jag må dåligt, blev nog lite sjösjuk, så vi gick och la oss. men på natten kunde man ju fasen inte sova :o jäkla liv utanför hytten, dom stod å sjöng, bankade på väggarna, skrek å bla bla bla ... åkte tillbaka till sthlm efter att vi vart vid mariehamn på åland i ca 2 timmar. det blev ju en riktigt bra kryssning, or not ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0