hiiihihiih ..


fin pose där alltså , mmh, eller inte .

hade en grym skoldag tillsammans med viktoria och sara.
jag älskar verkligen er tjejer, ni är toppen ♥

åkte hem direkt efter skolan, och när jag skulle ut till bussen
och hämta en Russel kom Lina gåendes, så hon stannade utanför
mig och vi började prata om allt. väääldigt länge sedan jag träffade
henne, så det var riktigt roligt att få se henne igen :) och snart åker
jag med henne till stallet för att se henner rida hennes ponny piccolo :)

ska byta om och så nu,
vi får se om jag hinner skriva sen. annars hörs vi kaaanske imorgon.
pusss

Kommentarer
Postat av: HAUGENVIKTORIA

toppenloppen dag assååååå =D

<3

2010-04-26 @ 17:33:42
URL: http://haugenviktoria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gaaah varför ska du vara så snygg?

2010-04-27 @ 19:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0