8B

Jag kan inte fatta att det redan är ett år sedan jag stod och fixa mig och var super duper nervös för att börja högstadiet. Nu 1år efter är det dax igen, och den här gången kommer jag gå till 8B istället för 7B. Känns sjukt bra, fast ändå inte. Jag har inte en aning om hur de i min klass ser ut nu, eftersom jag inte träffat någon av dom på hela sommaren. Lovar att över hälften har växt om mig .. Fast det är inte så konstigt, jag är bara 1,56cm (HEHEHEH).

Nåväl, nu ska jag sätta mig på bussen och åka mot Britsarvsskolan! ♥

Kommentarer
Postat av: Ida.P

GOSH så jävla fin!

2010-08-21 @ 13:38:56
Postat av: johanna

felicia är snygg!

2010-08-22 @ 20:57:18
URL: http://fffame.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0