gårdagens kväll

anton, hans päron och nån till hämtade mig och min cykel igår.
sen bar det iväg till rättvik, det var ju crusing där.

cyklade uppe ifrån OK ner till vattenhoppet typ, sen gick vi till fredrik, coffe och jacob.
vi drog upp till "ungdoms campingen" där emilsson, kurkkio och alla dom där var.
efter en stund gick coffe och jacob, och inte långt efter det gick fredrik, anton, jag och axel ner mot stan för vi skulle äta. blev väl en hamburgare, vid tio skulle jag och anton dra oss uppåt mot bilen igen men påvägen dit träffade vi på hans päron å dom sa att vi kunde vara kvar en stund till så vi drog iväg till anton och fredrik igen.

fy sjutton vilken grym kväll det var !
nästa år, då jävlar ska jag dit igen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0