hemma

sen i onsdags har vi åkt nästan 80 mil i våran lilla minibuss, johanna, mamma och jag.
vi började åka mot örebro i onsdags eftermiddag, och den färden tog 2-3 h, och när vi kom fram åt vi mat och dom vuxna satt utanför bussen i flera timmar medan jag satt inne vid datorn, såklart.

torsdag förmiddag skjutsade johanna mig, hampus, pappa, ove, torbjörn, danne, isak, dennis, joel och stefan till lek o bus landet i örebro. det var faktiskt ganska kul att springa runt där med smågrabbarna, men sen fick jag en boll rätt i ögat å det blev suddigt å gjorde ont så jag satt mig med dom vuxna och tog det lugnt ända tills pappa ville köra en pingis match. det blev rätt jämt skulle jag tro, lilla papsennn ;-)
duschade och så när jag kom tillbaka till örebro motorstadion, å sen hände det inte mycket mer den kvällen.

i fredags var det tävling för lillebror,
han fjolla runt i kvalet och hamna i d-finalen.
där slutade han 4a, totalt vet jag inte.
men det var 226 (!) tävlandes den dagen sammanlagt i 65 gh & 85gh. snacka om mycket folk det var där !
lilla isak slutade 11 i a-finalen så vi var tvugna att stanna kvar på hans prisutdelning innan vi kunde blåsa vidare mot linköpings motorstadion. väl där framme hände det inte mycket alls, för vi kom dit rätt sent så vi la oss nästan direkt.

pappa tävlade lördag och söndag,
han hamnade på 1a plats i sin klass i år igen.
STORT GRATTIS PAPPA ! ♥

träffade iaf christian för första gången på 2 år,
vi hade grymt kul och jag längtar redan till nästa år då vi kommer träffas igen :-)
as rolig grabb det där, å jag saknar han redan ! ♥

johanna, mamma och jag åkte hem direkt efter pappa gått i mål igår för vi orkade inte vara kvar i leran.
vi satt å sjöng med i varenda låt som spelades på radion, till och med reklamerna, likson hallå ?! haha, tror vi var lite trötta jag ..

har iaf haft klockrena dagar bland allt crossfolk igen,
men det är faktiskt skönt att vara hemma också.

bilder kommer senare när jag orkar ladda upp, + att jag inte sitter på min nu.
nu säger jag go'natt, för nu ska jag upp å lägga mig i sängen framför en film !
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0