ooooohjävlar ja

Hade en sjukt bra kväll med älskling, teddy och amanda. Efter åtta åkte vi till Teddy, sen cyklade vi till rätt pris och "hämtade" Ida, Elin och Adam. Påvägen tillbaka hängde Oskar och Johan med.
Vi drog hem till Teddy en liten stund, men sen drog jag och Mick hem till honom och skulle kolla Snabba cash, hehe, men vi somna .. (a)

Mamma hämtade mig runt tolv inatt. Och påvägen hem trodde jag att vi skulle dö eller nåt. Vi hade inte ens åkt i 5 minuter, förän jag såg två ögon i diket som sprang mot vägen. Jag skrek ju självklart, å mamma hann precis tvärnita så att lilla räven klarade sig. När vi åkt typ 2 minuter till sprang en katt över vägen, enligt mamma, jag såg inte riktigt vad det var. Men vi hann precis stanna innan den hamnade under bilen.
Jag somnade direkt när jag kom hem iaf.

Nu ska jag äta och fixa mig, sen kommer Mickälskling hit ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0