#2

Min familj består av en mamma, en pappa, en storebror, en mellansyster, en lillebror, en katt och en hund.

mamma fastnar aldrig på bild, haha, då menar jag aldrig! Bild från Cypern 2010.
CAMILLA ISRALESSON, min mamma.
Född: 5 maj 1965
Ålder: 45år
Ögonfärg: blå
Längd: 159cm
Barn: Fredrik, Felicia, Hampus
Syskon: Micaela, Therese
Arbete: kontorist på Yrkesakademin
Världens bästa mamma ♥
ANDERS ISRAELSSON, min pappa.
Född: 7 oktober 1968
Ålder: 42år
Ögonfärg: grå/gröna
Längd: 178cm
Barn: Felicia, Hampus
Syskon: Daniel
Arbete: avdelningschef på ROLF ERICSON BIL FALUN, brandman.
Jag och Hampus har samma pappa, men inte Fredrik.
Världens bästa pappa ♥
har tyvärr ingen bild på honom :(
Fredrik Eriksson, min storebror
Född: 27 mars 1986
Ålder: 24år
Ögonfärg: blå
Längd: ?cm
Barn: -
Syskon: halvsyskon, Felicia, Hampus, Christoffer
Arbete: inget just nu
Det finns ingen bättre storebror, du är bäst ♥
Hampus Israelsson, min lillebror
Född: 13 augusti 1998
Ålder: 12år
Ögonfärg: blå
Längd: 150?cm
Barn: -
Syskon: Fredrik, Felicia
Arbete: grundskola, årskurs 6
Min lillebror, som kan vara hur dryg och dum som helst, men ändå bäst ♥
Tarzan
Född: 9 mars 2002
Ålder: 8år
Ögonfärg: grön/gula
Längd: ?
Barn: -
Arbete: hemmakatt
ååh, min lilla bebis, ingenting skulle kunna ersätta dig, jag älskar dig världens bästa katt ♥
Bernami's Aragon Amaro
Född: 20 juni? 2003
Ålder: 7år
Ögonfärg: bruna
Längd: ?
Barn: 11 ungar
Arbete: vaktar huset
Min pluppis, älsklingshunden ♥


Kommentarer
Postat av: amandawe

Rolf Ericson Bil B-) haha

2010-12-08 @ 21:37:10
URL: http://amandawelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0