åker till pojken min ikväll

Mick ringde och sa att dom kunde hämta mig idag, i stället för imorgon så jag åker till honom ikväll. Ska faktiskt fira nyår med honom i år, och det blir första gången utan mina föräldrar och så ;) Spännande!
Vet inte hur länge jag blir hos honom, men under de dagarna kommer jag inte blogga så himla mycket. Han hatar att jag ska sitta och hålla på med bloggen när jag är där ;) Plutten då ♥

Det är faktiskt Mick som ska köra, han har ju äntligen fått sitt bevis på att han får övningsköra så vi får väl se om vi är hela när vi är framme. Haha, vad dum jag är! Det kommer nog gå bra, hihi ;)


Kommentarer
Postat av: M

Men vadå får se om jag kommer fram?;)

2010-12-28 @ 15:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0