JULKLAPPARNA 2010

det där fick jag av söta Maria :)
Av min käre storebror fick jag det där, på bilden ovan. Luktar förjävligt gott alltså!
Fick en film av lillebror ;)
mascara och eyeliner
britney spears parfym, mamma tog fel.. haha, skulle ha vart midnight
1 nessesär
laila bagges parfym
laila bagges halsband
mysig morgonrock
på morgonen fick jag en cool lång tshirt och lacktights. allt det där av mor och far, + att mamma lovat mig att jag ska få ta 2 till hål i öronen och så fick jag bh och trosor, men bh'n är lite för liten haha..
sen fick jag 1000kr av farmor och farfar, & 200kr av morfar :)
Det jag fick av min pojke får ni se senare ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska alla skryta om vad dom fick i julklapp inför så många som inte ens fick 1000 kr i julklapp?

2010-12-25 @ 13:56:09
Postat av: Anonym

Du skulle inte visa det där om du inte visste att andra skulle känna sig dåligt

2010-12-25 @ 14:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0