en liten sammanfattning av 2010

För 1 år sedan, såg jag fram emot ett nytt år. Jag trodde att det skulle bli ett bra år, but I had wrong. Okej, det var bra från januari till typ juni men sen vände allt. I alla fall, i maj var jag utomlands med min mamma och lillebror. Hade en super bra vecka nere i Cypern och vi lärde känna några underbara människor som vi tyvärr inte träffat sedan dess.. I vilket fall som helst.. när jag kom hem var det någon vecka kvar till skolavslutningen och när väl den stunden kom hoppades jag på att sommaren 2010 skulle bli en bra sommar, but I had wrong again. Jag var ensam, helt utanför.. hade ingen kvar förutom 1 person. Det var bara honom jag var med och jag la ner all min tid på han, och på oss. Men det kändes ändå inte rätt, jag kände på mig att det skulle hända någonting. Och då hade jag faktiskt rätt! Jag var lycklig då, men kände mig utnyttjad.. & för någon vecka sen fick jag reda på att jag också blev det..
Jag satte stopp för oss, och sen träffade jag Mick. Det var precis när skolan började igen. Under sommaren blev jag även sviken av mina närmaste vänner, helt sjukt vad sviken jag blev. Trodde inte att dom kunde göra så, men är man den som får ta skiten så är det väl så.
Som tur var blev jag nära vän med Sara så när skolan började igen var det hon och jag, och så hade jag såklart Mick, min pojkvän, vid min sida hela tiden. Det har jag såklart nu också. Och i somras kom jag även närmare 2 andra tjejer, Julia Larsson och Emma Karlsson. Vet inte vad jag skulle göra utan er 4 underbara människor!
2010 var det absolut sämsta året, men även det bästa ♥
Nu tar vi nya tag inför 2011!

bild från google



Kommentarer
Postat av: E M M A

Jag vet helt ärligt inte vad jag skulle göra utan dig häller felicia, du är speciell, och det speciella sättet gillar jag! Så glad att jag har lärt känna dig du är en ängel. Jag älskar dig, från mitt hjärta!

2011-01-01 @ 01:51:31
URL: http://emmakarllsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0