1 februari

ännu en ny månad på 2010.
den första månaden har väl varit
lite upp & ner. men nu ser jag
emot bättre tider.
har redan börjat bra,
så ja ? varför inte försöka fortsätta
ha de ;)
jaja, nog om det.
det blev en ute dag med klassen idag.
& jag har verkligen världens bästa klass,
alla är så fruktansvärt bra !
jag älskar er 7B , <3
vi delades in i grupper. jag blev med:
simon j, magnus ö, johan & andrea.
fyfan vad kul de va !
vi klara alla uppgifter galant (y)
när vi skulle äta gjorde vi upp en eld.
magnus ville värma handskarna så han la
dom vid elden & lät dom ligga där ett tag.
efter ett tag sa han:
AAAAH, HJÄLP MINA VANTAR BRINNER !
så tog han upp dom & släkte elden.
då va det ett stort hål i hans vantar.
tror jag aldrig garvat så mycket på länge.
fy sjutton vad roligt det var !
vi gick från lilltorpet (naturskolan) till gruvan.
fick skjuts av saras pappa ner till stan & tog
bussen vidare hem.
nu sitter jag här. ska nog ta en varm dusch,
sen kanske marcus kommer eller om jag går
till han. vi får se :)
puss & kram !

Kommentarer
Postat av: Anonym

bajsbyxor..

tack felicia, TACK !



hahha

2010-02-01 @ 16:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0