alla ♥ - dag

glad alla ♥ - dag !
---------------------------

förlåt att jag inte bloggade igår.
eller de gjorde jag, men ni fattar ? ;)

det blev en liten långpromenad med
min marcus, & aragon. vi gick ner till
tansen, underbart väder var det!

gick ut på sjön, & jag fotade lite.
bilder kommer senare, när det går
att ladda upp ..

vi gick på isen, över sjön. så att vi kom fram
till elljusspåret. sen gick vi hem.

han var här tills efter tio.
lagade mat vid sju, & sen blev det melodifestivalen.
mamma & pappa var ju på någon invigning inne i stan
så vi var hemma själva jag, marcus, hampus & aragon.

nu ska jag äta frukost,
sen ska jag vara med älskling igen :)

ska försöka blogga mer senare.
kramkram ! ♥

Kommentarer
Postat av: VIKTORIA HAUGEN

glad alla hjärtans dag gumman :-)

hoppas du får en fin dag!

2010-02-14 @ 12:03:04
URL: http://haugenviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0