jag saknar sommaren

på bilden: fredrik i blåa byxor, adam i röda & jag i svarta.
sommaren 2009, det var den bästa någonsin !
dagarna tillsammans med mina bästa vänner fredrik, adam och malin .
allt vi gjorde, fick mig att må bra, det var verkligen underbart !
jag hoppas att vi gör om det nu i sommar, igen ! ♥
tänk om man skulle vakna imorgon bitti, cch marken var grön, strålande
sol, varma vindar osv .. ja, tänk om det var sommar !?
det skulle sitta fint, eller hur ?
visst,
vintern går väl också. men börjar bli trött på att det alltid ska snöa,
snöa, snöa och vara kallt ..
det kan väl åtminstone vara fina dagar, så att man kan ha trevliga
dagar i backen för det går ju inte att göra nåt när det är så kallt ..
------------------------------------------------------------------------------------
dagens fråga:

vad föreslår du helst, sommar eller vinter ?
tack för din kommentar

Kommentarer
Postat av: Malin

Sommaaar :D <33

2010-02-24 @ 14:33:08
Postat av: Malin

Sommaaar :D <33

2010-02-24 @ 14:34:09
Postat av: sofia walberg

sv; du är fin skruttan!

och SOMMAR!

2010-02-24 @ 16:20:05
URL: http://sofiawalberg.blogg.se/
Postat av: Matildaaa :D

Haha kulig bild!!



Kolla min blogg :D



Kram :)

2010-02-25 @ 12:48:32
URL: http://matildale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0