TOPPEN DAG !

sitter här hemma hos lise efter en dag i backen med
siri, lise & sofia.

det var verkligen riktigt roligt,
strålande sol & inte så jätte kallt heller, så det var perfekt
väder för en heldag i källviksbacken!

vi lekte lite fabbe style & filmade när vi var coola och
"hoppade" i PAAAARKEN !! :'o
där blev ni rädda va? ;)

haha, men filmen lägger jag upp senare när siri fixat den.
vill tacka dom människor jag åkte med idag iallafall,
vad hade jag gjort utan er ? ♥

skriver mer senare,
kram på er som läser.
saknar min marcus ♥


kommer mer bilder senare också, PEACE !

Kommentarer
Postat av: siri

grym dag, hur kul som helst :D

tack för att du stod ut med mig i liften när ingen annan gjorde det, hahaha!

stor kram på dig med sötis :)<3

2010-02-12 @ 20:04:03
URL: http://sirianna.blogg.se/
Postat av: sofia walberg

det var jättekul och jättemysigt idag!

Filmen kommer nog bli helt underbar... EH JAA????

PUSS på dig lillan ♥

2010-02-12 @ 21:48:50
URL: http://sofiawalberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0