crossdag ,



pappa har fixat nya dekaler till min cross.
jag tycker den blev sjukt snygg, lr vad tkr ni ? :D

vaknade elva av att mamma väckte mig.
vi gjorde oss klara, sen drog vi in t stan.

jag mamma pappa & hampus åkte ut till jämmerdalen,
fast nt riktigt där . haha, till enduro slingan .
hampus skulle köra lite enduro, å de gjorde han nåt varv.
sen åkte vi till ica maxi , åt en korv sen åkte vi vidare
mot auto experten.
jag skulle ju få köra lite också.
men jag åkte nt på min pärla, utan på hampus.
för jag hade inga hjul på mina ;s
haha pappa hade gjort punka på hampus, så han fick ta
höghjulen ist för låghjulen .

aja, de gick bra iaf.
jag tyckte de va riktigt roligt, även fast jag körde i max
25 minuter. haha men aja (;
mina fingrar va isbitar, så jag pallade nt köra mera.

sen åkte jag mamma & hampus till källviken å fixade
våra årskort, & sen till ica maxi igen.
nu är jag hemma, igen ..
ska gå ner snart tror jag.

hihi, pusshej !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0