feliciaisraelsson(L)viktoriahaugen

bild sen den 20 november, innan drag. höhöh
du är min, bara min.
du är min bästa vän, & du är grym bruden !
jagälskardig, ingen kan bryta våran vänskap.

sovmorgon, börjar fem i tio.
med no prov, lyckat att man glömde böckerna
i skolan över helgen så man inte har kunnat plugga,
men men .. de kommer gå åt skogen !
h3h3, ridning ikväll oxå (y)
har inte ridit på två veckor, eftersom jag skippade
förra tisdagen, mådde inte så bra då.
men nu är de okej igen :)
ni som har mitt nummer får ju gärna messa,
& vara sociala.
pusshej

Kommentarer
Postat av: sannie

thanks :D i love it ^^

2010-01-26 @ 10:07:11
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: VIKTORIA HAUGEN

du är min, bara min.

du är min bästa vän, & du är grym bruden !

jagälskardig, ingen kan bryta våran vänskap.



aw du är bäst gumman

jagälskardigmest

forever and ever!

<3

2010-01-27 @ 19:47:56
URL: http://haugenviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0