fredag !!

skolan va sådär, men de beror på en hel del & jag pallar nt ta upp de här
av personliga skäl.
efter drog jag direkt ner till stan, för att gå en eftermiddag där med malin,
& hennes lillasyster linda som är lika gammal som mig.
det va riktigt kul. förutom att de va någon gubbe som typ följde efter oss
så vi höll på & skita på oss, haha :')
men men, konstiga människor finns de ju verkligen!
även i den lilla staden jag bor i.
skulle man inte kunna tro, men men.
vid fyra gick vi till svärdsjögatan, med adam & hans kompis.
ivan skulle ju cykla naken, nerför hela svärdsjögatan !
haha, skön kille de där ;d
filmade hela grejen, vi får se om jag lägger upp den här sen.
men min youtube användare är inte som den ska, så vi får väl se.
nu ska jag snart äta, sen blir de nog en kväll framför tv:en, de finns ju
inget annat att göra här hemma :/
bloggar kanske mer senare, annars skriver jag mer imorgon.
puss & kram ,

Kommentarer
Postat av: hannasblogg

fint kort

2010-01-23 @ 11:56:55
URL: http://hannahirvasoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0