hemma & är sjuker + lite bilder från helgen

har inte orkat bloggat nånting under helgen nästan.
förlåt mig, men jag har inte mått så bra & sen
har jag knappt varit hemma.
det blev säter igår iaf.
kallt, men det va väl trevligt att få komma ut lite.
tog kort på dom som ville ha lite nya bilder ;)
åkte hem vid två-tre kanske ?
tog drive in på max, jag pappa & hampus.
sen åkte vi till intersport. hampus skulle köpa nya
skridskor men de sket sig för de fanns typ ingen
storlek som han kunde ha.
jag & mamma åkte till butiken, va där till efter
sex, sen åkte vi & handla mat på köpmanskrogen.
& sen åkte vi hem, jösse & anna kom hit & åt med oss.
sen hände de väl int så mkt mer på min söndagskväll.
nu ska jag fixa min varma choklad.
få se om jag kan dricka den, lr om jag får ont i magen ..
aja, puss (L)
min bääbis, bernami´s aragon amaro !
pappa
min, bara min (L)
kurkkio
halfvarsson
tjääääder
mer bilder finns, ;)
men orkar inte ladda upp.
pusshej

Kommentarer
Postat av: nilessssssssssen

hejhej,

Kan du visa lite hur du sminkar dej på tiiep en vidio ?

Det skulle vara otroligt sjukt kul,

Puss&Kram

2010-01-18 @ 18:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0