kul liv ... (;

OM DIG:
Du heter? Felicia Maria Israelsson
Du är född? 960912
Du bor? utanför falun , 
Du gillar? att få sig ett riktigt gott skratt
Du hatar? jadu, de finns en hel del.
En fråga du får ofta? vad gör du ? , haha näe men jag vet inte.
Hur många par skor har du? inte vet jag, en hel del.
Du är sugen på? fantaaaaa
Har du varit full? nää


SVÅRA VAL:

mobil eller mp3? mobil
myskväll eller festkväll? myskväll , 
tjejkompisar eller killkompisar? både och, killar har min humor, men tjejer är underbara dom med :) 
krulligt eller platt hår? platt, 
mörk- eller ljushårig på motsatta könet? men palla bry sig ? :p 
kramar eller pussar? både och
blåa, gröna eller bruna ögon? gröna, som mig (h) haha , näe men jag vet inte.
öl eller vodka? -
långt eller kort hår? på tjejer ska de va långt, killar kort typ ;) 

FRAMTID:
hur många barn? 2-3 kanske , 
namn? på vad? 
gifta dig? joda, haha.
arbeta ? alltid ;) 
bo vart? unte en aning. 

DEN SENASTE VECKAN:

Kysst någon? nej! 
Kramat någon?ja ? (; haha, varje dag ;D 
gråtit? yes.
saknat någon? ah
tyckt synd om någon? om jag har.
druckit alkohol? nej, aldrig.
träffat någon ny? nääe, de tror jag inte. 

FAVORIT:
låt? just nu är de already gone - kelly clarkson :D 
färg? massa ;)
kläder? mjukisar , (a)
känsla? att vara lycklig
parfym? du de finns många :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0