svar till alla frågor & tips jag fick ,



" Mini Me " svar :
tack detsamma :)

" Charlotta " svar :
jo, jag ska försöka :D

" Kajsa " svar :
visst kan jag det, men problemet är att jag oftast inte kan ladda upp bilder. alltså, jag vet ju hur man gör, men det är nåt fel på min dator tror jag .. :( men ska försöka så gott jag kan ! :)

svar till dom anonyma :
nästan samma svar som ovan, sminktips kan jag nog visa lite mer . ska iaf försöka !
jag använde något som var med på datorn först, men sen laddade jag hem picasa, & då tror jag det följde med något annat program också. men i picasa fixar jag inte bilderna, de står att de heter typ windos fotogalleri . :s
haha, inte vet jag vad det är.

" Carolin Rosman " svar :
jo, jag förstår precis :)

hoppas svaren hjälpte :)
nu ska jag fixa massa mer, sen ska jag vara med en kompis.
så hinner nt blogga mer nu, hörs ikväll !
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0