toppen dag

gammal bild , blondin
de enda dåliga med dagen va att vi började 11.25 , hade ju kunnat fått
värsta sovmorgonen men man va i skolan 8 ..
jag & viktoria gick runt i skolan en stund, men sen gick vi ner till
cafeterian & tittade på bio.
hade matte första lektonen, de va riktigt kul & jag jobbade faktiskt 3 sidor.
sen idrott - skridskor. fast jag & viktoria gick en promenad i stället.
svenska efter de, & de va också roligt.
slutade med en 40minuters no lektion. fick tillbaka no provet vi gjorde igår,
& tusan va bra de gick !
alla rätt, tyckte faktiskt att jag va grym (a)
haha, åkte till mammas jobb efter skolan.
efter fem åkte jag & hon till jysk & sen hem.
ska nog plugga lite engelska verb nu, har förhör på fredag.
så vi hörs :)
pusshej .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0