bad update

vaknade halv tolv idag å nån timme efter det fick jag ett sms av min ena kusin . hon frågade om jag hade lust att komma ner till lilltansen för hon , min ena moster å en annan av mina kusiner var där ;-) var där i nån timme . riktigt skönt faktiskt . åkte till farmor och farfar senare, eftersom farfar har fyllt år så firade vi honom med kladdkaka . 

åkte till bjurs nu på kvällen och åt . gud' vad gott det var :o filé oscar ♥
blev en liten "safarirunda" ute i skogen tillsammans med mamma, pappa, lillebror, jösse och anna.
skulle kolla på vildsvinen, men dom gömde sig .. haha, så vi åkte hem efter ett tag :)

ligger just nu i sängen och tittar på ghost , åh vad jag älskar den filmen ! 
vi hörs imorgon , PUSSSS

så snygg .. fast ne

Kommentarer
Postat av: Sofia

men tack detsamma :)

2010-07-11 @ 23:21:05
URL: http://sofiagustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0