bästa veckan på väldigt länge

skriver en liten sammanfattning av veckan som var .

måndag: då började färden mot lima, å det tog nästan 3h att åka dit eftersom vi har typ sveriges segaste crossbuss å det va nästan bara uppförsbackar ;-)
satt med loffe, hans lillebror å min lillebror inne i våran buss i nåra timmar medan jag väntade på emma å julia. dom kom efter nio typ, å då pratade vi en stund sen gick jag å la mig efter elva . 

tisdag: första deltävlingen av dalacrossen . gick runt med emma å julia de timmar vi var där, å såklart var loffe med ;-) jag å pappa drog till älvdalens crossbana direkt efter lillebror var klar för vi ville få en bra plats att campa på . åkte och badade på kvällen med julia, emma, viktor och linnea å jag å emma va grymma för vi vååågade faktiskt hoppa från 5an (a) fick migrän på kvällen så somnade i nån timme men sen drog jag ut med emma, julia, fredrik, linus å roger . 

onsdag: låg ute i depån å solade i nån timme . men drog å badade på eftermiddagen, å då lurade emma i mig att hoppa från 7an å 10an. jag skrek i luften innan vi landade i vattnet så jag bet ihop hårt som fa-an när jag landa så bet ur en liten flisa ur tanden .. men jaja, det vare fan värt ;-) hände inte så mycket mer den kvällen faktiskt.

torsdag: andra deltävlingen av dalacrossen. var kvar tills alla träningar var klara, sen blåste vi mot moras crossbana. hade riktigt kul på kvällen med e & j, alex, linus, snärtan å roger. kommer inte ihåg vad vi gjorde riktigt haha . 

fredag: åkte till mora badhus å var där med massa folk. hade grymt kul iaf :-)
när vi kom tillbaka till crossbanan blev det gocart, å det var första gången i hela mitt liv som jag körde så det gick ju som det gick men kul var det iaf :-D

lördag:
tredje och sista deltävlingen av dalacrossen. glodde på cross å självklart fotade jag lite . under pausen körde vi gocart igen, gick mycket bättre den gången . eller ja, det gick fortare om man säger så (a)
lillebror kom 11a eller 12a totalt tror jag. å juste, han har fått en ny cross :-)
en heeeelt ny, ktm85 - 11 . den ska jag få sen :-'')


åkte hem precis efter mx2u´s start, fast då blev det donken först. 
inte gjort nånting ikväll förutom att snackat i telen en stund, men jaja .. 

nu ska jag sova, men slänger in lite bilder från helgen . 
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0