grymt

åkte till nån sjö i älvdalen som hade ett hopptorn med olika höjder på varje såndär grej .
3an , 5an , 7an & 10an .

hade knappt hoppat 3an innan . men i tisdags lurade emma upp mig till 5an, så hoppade där ifrån då (a)
åkte dit igår igen och då lurade hon upp mig i 7an, å jag stod å skakade som en gris å trodde jag skulle dö innan jag ens hade hoppat. men sen hoppade vi .
när vi kom upp till ytan sa emma " fyfan , nu blir det 10an :-D " !
jag klättrade glatt upp dit å tänkte inte alls på vad jag gjorde, sen fick jag typ panik. hahah, stod å skaka mer än när jag skulle hoppa 7an . vi stod där i över 10 minuter, å tillslut skrek heeeela badstranden " HOPPA HOPPA, 3,2,1 !! "
HAHAH, till slut hoppade vi (a) å jag skrek med öppen mun, så när jag landade i vattnet bet jag ihop så hårt så att en liten flisa ur tanden gick ur .

men kul som fa-an vare ! :-D
bilder kommer sen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0