svar till lenaaaa, + ett inlägg om min kamera

lenaaaa om new pics:
vad har du för kamera? kan du inte skriva lite kort om den i ett inlägg? :D

sv; min egna kamera slutade fungera för nåra år sedan så då började jag låna mamma och pappas lilla kamera.
den är inge märkvärdig alls, men det blir ganska bra bilder iaf :-)
den heter SteadyShot DSC-W85. det finns olika mega pixels tror jag, men jag har 7,2.
jag har inte en aning om vart de köpt den, för det var ju som sagt några år sedan.
om några veckor har jag inte den kameran längre, näe, då har jag en systemkamera ;-)


Kommentarer
Postat av: sara sonehag

sv; om jag e fin vad e då inte du hjärtat?

saknar dig oerhört <3

2010-07-23 @ 12:51:10
URL: http://sarasonehag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0