toppen bra !

åkte till min tremänning igår morse jäääätte hastigt så hann inte skriva alls.
tog mina badkläder och drog till henne där även hennes boy var , och sen drog vi till båthamnen för vi skulle bada och sen kom oskar :-) alla vi fyra va efter det men sen vid åtta drog alice å krille på bio så då var jag och oskar hemma själva hos mina tremänningar. haha, vi hade jätte tråkigt men sen kom oskar på att vi kunde paddla tillbaka hans morfar eller farfars kanot så vi drog ut på runn i en gul kanot i det underbara kvällsvädret. sen gick vi från hgårn till källviken ;-) då kollade vi nån film på tv, och när den var slut kom alice å krille precis hem.
tittade lite på the grudge 2 å som vanligt var jag livrädd, haha .
runt 1 inatt cyklade vi ner till båthamnen och tog oss ett nattbad , usch vad kallt det var men rätt skönt ändå ;-)

idag drog vi till båthamnen igen, fast bara jag å oskar bada, sen har vi suttit inne å kollat film hela dagen .
å nu ska jag börja packa inför veckan som kommer .
drar mot lima imorgon, sen i veckan blir det älvdalen å på fredag eller lördag mora :-)
dalacrossen är det som gäller :-D någon som ska dit ?

aja, hörs sen. PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: justsingit ♪♫

fin blogg :)

allt bra med dig ? (:

kram ! :)

2010-07-04 @ 18:21:54
URL: http://justsingit.blogg.se/
Postat av: HANNAJONSSON

SVAR: tack snygging :-D

2010-07-04 @ 19:26:44
URL: http://playingwithwords.blogg.se/
Postat av: justsingit ♪♫

sv: de är toppen (;

2010-07-04 @ 20:53:35
URL: http://justsingit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0