chilldag + nyklippt :-D

började ju halv tolv idag, med engelska. den lektionen pratade läraren bara om hur betygen var i åttan och sådär, hade ½ timmes hål efter det.
halv tolv skulle ju det stoooora provet vara, men när vi klev in i klassrummet fanns det ett bord fullt med fika :-D
så läraren har lurat oss totaaaalt !

fick sluta efter vi fikat klart, och då drog jag, maya, viktoria och lollo hem t henne för hon skulle klippa mig och fixa mitt hår lite ljusare. gud, vad bra det blev !
TACK LOUISE, jagälskardig ! ♥

nu sitter jag hemma
hos viktoria, snart kommer mamma med mina ridkläder sen blir det stallet för att rida sista lektionen innan sommaren :-) hoppas det kommer gå bra !

hörs imorgon, PUSSSSS


jätte het bild, snart 1 år gammal.

Kommentarer
Postat av: S&C

frågestund på bloggen!

fråga vad du vill, vi svarar på allt :)

2010-06-08 @ 18:53:21
URL: http://ohhhmygod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0