jjuliawwwwwwwwww

fick ett sms imorse när jag vaknade av julia, haha, eller typ halv tolv men ändå (a)
hon frågade om jag ville hänga med ner till sjön, och såklart gjorde jag det så vi låg å solade en stund men sen tog vi ett dopp å det tog typ 20 minuter för oss att doppa oss helt . hahah, :-D
sen solade vi ett tag till . men vi cyklade hem till henne sen och nu ser vi ut såhär:

det blev lite fail när vi solade .. haha, näe ;-)
chokladansiktsmask är vad vi har i hela ansiktet . finns på H&M för typ 20 kr .

nu ska vi gå och tvätta bort det här, och sen vet jag inte vad vi ska göra. skriver mer ikväll om mitt internet fungerar .. PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: ellen

Åhh chokladmasken. DEn gillar jag!

2010-07-02 @ 15:10:48
URL: http://ellencsordas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0