toppen bra

det blev en superbra helg på aspnäsbanan i säter tillsammans med 20 andra crosstjejer, + vanja, sandra och sanna.
visst va det pappor å en kill tränare också, men det va ju ett "tjej cross läger" så ;-)

en hel del vurpor hann det ju bli, men bortsett från dom så har allting gått superbra faktiskt.
jag har ju inte kört så jätte länge, 2 gånger på hemmabanan å i helgen i säter. innan de bara på olika planer och sånt.

jag kommer då somna lätt idag kan jag lova, så vet inte om jag skriver mer idag.
annars skriver jag självklart imorgon när jag har vaknat efter två lr nåt ;-)
haha, näe, men en sen morgon kommer det bli iaf.

see yaa,

Kommentarer
Postat av: anonym

när kommer svaren från frågestunden?

2010-06-20 @ 19:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0